Kızım 1 yaşında. Doktorundan takvim aldık 13. ayda başlarız dedi ama nedense bu aşıya karşı bi isteksizliğim var. Aşı karşıtı değilim rota dahil hepsini yaptırdım ama geçen gün bi saydım nerdeyse 16 17 tane aşı olmuş çok fazla. Bide tabi menenjitin yan etkisinin de olduğunu gördüm biraz korktum açıkçası. Çok şükür bu zamana kadarki hiç bi aşısında ateşi ağrısı olmadı ama ne bileyim işte biraz rahatlatırsanız beni sevinirim 🫠 bide tabi geçen seneydi sanırım yaşadığım yerde ilkokul çocuğunun birinde görülmüş menenjit yani yaptırmak farz gibi