

merhaba arkadaşlar oğlum 4 yaşında ve vücudundaki beyaz leke 1 adet ve çok minikti şu an sanki artmış durumda bu durum ile karşılaşan var mıdır cildiyeciye sıra aldım 8 ekimden önce yok en azından benzer durum yaşayıp tecrübesi olan benimle paylaşabilir mi?