Oğlum sol el baş parmağını kapıya sıkıştırdı kırık varmış tırnağı koptu dikiş atıldı sargıya sarıp gönderdiler başına gelen var mı acaba eve geldik o ağlamaya uyumuştu şimdi uyandı çok acıyor dedi dolven verdim ağrısını alsın diye ama hastaneden hiç ilaç falan vermediler acaba başka ne yapabilirim kendimi çok çaresiz hissediyorum 4.5 yaşında bu arada 😢