Oylesinebirisi Kıxlar bir sürü bölüm gelmiş almanca bilen flemenkçe vs yazıyor inbound muydu neydi o ne oluyor? Bir de chat kısmı var ikisinden biri daha mı iyi olur? Marka elçisi falan da vardı hangisine baksam daha iyi olur?
biroglanannesii1 Oylesinebirisi Inbound çağrilara cevap vermek demek. Yani gelen çağrıları yanıtlama chat’te mesajlaşmak işte
Oylesinebirisi Mirancinarmom ben kariyer netten başvuru yapmıştım 2 ay falan oluyor videolu tanıtım şeysi çektim kendimi onu gönderdim sonrasında toplu görüşme ayarladılar bu 1 ay sonra oldu ondan sonra mesaj gelmiş işlerle ilgili herhangi birine başvuru için
biroglanannesii1 Oylesinebirisi Evet başvuru yaptığınız firmalar yabancı dil için almıyor mu yanlış mı anladım ben acaba :)
Oylesinebirisi biroglanannesii1 yok canım onlar normal türkçe için😅yabancı dil için ingilizce almanca flemenkçe var
Oylesinebirisi Rabia-0655 isim soyisim doğum yılınız yeriniz evliyim çocugum var falan yaşını söylersiniz yabancı dil bilgisi iş tecrübeleriniz ilgi alanlarınız vs