mombabe bence varsa eğer elektrikli kullan çünkü diğeri seni biraz uğraştırır ve yorar ama söylediğim gibi hiç stres yapma bol bol ten teması yap bebeğini öpüp kokla 3 saatte bir sağım yaparsan da eğer hemen gelir hiç canını sıkma ❤️ bol bol sütlerin olsun inşallah birde instagramdan emzirme danışmanı Dilruba Demirezer i takip etmeni öneririm ücretsiz bir şeklide bütün sorularını yanıtlıyor çok yardımcı oluyor bana da çok yardımı dokundu aklına takılan herşeyi sorabilirsin ve unutma en önemlisi moral hep pozitif düşün birde duşta sıcağa yakın su ile masaj yapmanı öneririm ama çok sıcak olmasın inşallah bir an önce eskisinden daha çok sütün olur güzel anne 🌸