Kızım birkaç gündür tek uyku yapıyor. 3 saat kadar uyuyor. İki uyku yaptığında da ilk uyku 2 saat, ikinci uyku 1 saat olmak üzere 3 saat uyurdu. Yani sanırım 3 saatlik bir kota belirlemiş onu ister tek çekim, ister taksitle tamamlamak istiyor 😂😂
Ama şu an tek uyku döneminde bazen bir ses oluyor uyanıyor ben de eğer dışarda işimiz felan varsa geri uyutmuyorum. Bu sefer de akşama kadar çok mızıklıyor. Acaba böyle istisnai ve zaruri durumlarda ufak bir şekerleme yaptırsam mı gece uykusunu etkiler mi ya da tavsiyeniz nedir ne yapmalıyım?