Merhaba, cmt gecesi sezeryan oldum spinal sırasında hemşire boynumdan tutup kendine sabitledi beni ya ondan ya da spinalin kendisinden inanılmaz boynum ağrıyor ve başıma vuruyor kafamı tutamıyorum. Öğlen eve geldik doktor parol yazmış yani yazmasa daha iyiydi lütfen bişey söyleyin ne içiyim ne alıyım napıyım