oglumunannesiyim_- Kızlar çorba yapıyorum da bazen sebze çorbası olsun şehriye çorbası falan blendir mikser ile pütürsüz olsun diye cirpiyorum bı kere sağlıklı değil diye duydum siz ne düşünüyorsunuz
umutku oglumunannesiyim_- Sağlıksız olduğu için değil de bebekler hafif pütürlü yemeye de alışsın diyedir ben bebeğime blender kullanmadım genelde çatalla ezerek verdim
isufumveben oglumunannesiyim_- mikser yerine çatal kullanin ilerde zorluk çekersiniz yemeyi öğrenmesi lazım
3kedili2bebekli oglumunannesiyim_- doktorların ilk söylediği blendir yapmayın pürüzsüz vermeyin gerçekten çok zorlanırsınız
Eylul301023 oglumunannesiyim_- benim doktorum nasıl yiyebiliyorsa öyle yedir dedi 2 ay blenderla çektim her şeyi sonra kestim hemen pütürlü de yemeye başladı