Tam 28 aylik oldu kızım bu ay uzun olacak kızlar biraz ama cok üzülüyorum
Cümlemiz var kendini anlatacak kadar kelimesi var ama kelime dağarcığı çok az Anne baba dede anneanne abi aba mama meme nene bebe ayı ağaç yeşil/şeşil mavi/mamı nani dütdüt kedi alo ela ala/hala diyor çiş popo pepe çoğunlukla eylemler var zaten aç ver al gel git kapat yerine pattum diyor anne men mu(su ver diyor anne bebe ağlıyor men yicem diyor aciyor çiş var gibi cümlemizde var ama malesef bunların dışında bir kelimesi yok her gün 2 kitap okuyorum o dinlemesede ben okuyor cirtli kitap yapıyoruz kart eşleştirme yapıyoruz hayvanları o pek sevmesede Bi şekilde dikkat çekmeye çalışıyorum ama yani okadar öğretmene rağmen hiç mi söyleyemez tüm renkleri sayıları biliyor tüm sebze ve meyveleri biliyor ama soyleyemiyor resmen yaz başından beri karpuz adam şarkısı her gün dilimizde hiç mi kapmaz az önce indtagramda denk geldi kızımdan 2 ay küçük çocuk anne ben yukarıya çıkıyorum diyor bir yetişkin gibi hastane ye coxuk gelişim ci gelmişti ona goturecektim oda rahatsizlanmis yokmuş ne yapacağımı şaşırdım böyle olup birden açılan varmi aranız da acaba telefon tablet hiç yok vermedim eline ara ara sadece tvden çizgi film izledigi oluyor onuda keseceğim aslında çok akıllı çok hareketli bir çocuk bazı şeylerinden baş harfini söylüyor mesela men burda be diyor bekledim falan yok be sadece ben ko diyor korktum yerine