kubraF Bugün 40 günü geride bıraktık 40 ı çıkınca düzelir diyen teyzelerimizi ve annelerimizi piste bekliyorum umarım öyle olur 😄😄
Sevginurkederoglu kubraF benim oğlum 4. Ay 9 günlük 40ı çıktıktan sonra bi sakinlemişti bi süre ama sonra ara ara huysuzluğu olmuştu. Şimdi 4. Ay atağındayız hep huysuzuz 🙄
Aysnr-dvran-efe Huy değiştirdik biz 😂 Sürekli memede uyumak istiyor 🤷🏼♀️ Çok emincede kusuyor.. 40 ı çıkmadan gayet düzenli gidiyorduk 😂
Ozlem_yldz kubraF bende o 40’ı çok merak ediyorum bana da hep 40’ı çıkınca düzelir deyip duruyorlar şuan 20’yiz inşallah doğrudur