Seyyahyolcu Bebegimin gözü sarı akıyor sislik kizariklik var doktora götürdüm damla da verdu ama çok huzursuz çok acıyor galiba. Göz enfeksiyonu bu kadar ağrı yapar mi. Bide ek olarak ne yapmam lazim tavsiyeniz varmi