Merhaba anneler. Oğlum 2 yaşında . Göbek deliğinin üzerinde beze gibi bir çıkıntı var. Yeni oldu doğduğunda yoktı. Sanki göbek deliği kaymış gibi bir görüntü. Birkaç gündürde göbek deliğinin etrafında morluk gördüm. Böyle birşey başına gelen varmıdır bilgisi olan. fotoğraf nasıl eklenir bilmiyorum