Benim kızımda hiç emeklemeden 13 aylıkken yürüdü oturduğu yerden kalkamıyordu çok üzülüyordum destek olsamda olmuyordu ayaktayken de oturamıyordu kendisi 18 aylıkken birden kalktı şok oldu sevinçten çığlık attım sonra ayaktayken ellerini yere koyup oturmaya başladı çok şükür bizimki 20 aya kadar koltuğa cıkamıyordu bu hafta koltuklara çıkmaya zıplamaya başladı 21 aylık şuan zamanj geldimi oluyor