Biraz karışık olabilir. 1 hafta önce adet oldum ama çok ağrılı geçti 2 gundr olmuyorum ama hala çok ağrım var bugün yine kan gelmeye başladı. Şimdi sorum şu geçen aydan hamile kalmış olsam Allah korusun ama düşürüyor olsam nasıl şekil oluyor şu an düşük yapıyorum sanıyorum yada daha farklı bir durum var gibi çünkü