S_x_w Maviorkide 4 yaşında olacak hala kullanıyorum 😅 yaza artık bırakmış olurum sanırım..ablasında da 4 yaşında bırakmıştım
limonzeytinmom Maviorkide 3 yasında akızkm var yeni yeni uzun yürüyüşler yapıyor. 9 aylık kozkma kullanıyorum ama uykusu gelince bebek arabasında uyumak istiyor. Ya uyku düzenine göre dısarı cıkıyoruz yada arabaya bimdiriyorum. Kardeşiyle beraber biniyor 🥹
Usnac1995 Maviorkide 1 yaşa kadar kullandık sonra asla oturmadı. Şimdi 2 yaşına girexek arada kendi biniyor öyle turluyoruz