asli63 Çamaşırlarım sanki daha da kirli çıkıyor çocukların kıyafetlerindeki lekeler çıkmıyor pamuklu 60 derecede yıkıyorum yine aynı 😩
iki_prensesannesi asli63 makinayı 15 günde bir temizliyorum ben birde beyazları iki yıkama yapıyorum önce 40 derecede sonra 60 derecede yıkıyorum parlatıcı gözüne sirke koyuyorum domestos ile karıştırıp Birde hem toz deterjan hemde sıvı deterjan kullanıyorum birde
_Goktugunannesi__ asli63 çamaşır makine temizleyicisi alıp temizlemeyi deneyin yada boş makineye çamaşır suyu tursil koyup 90 derece çalıştırın birde alt kısımda kalan suyu boşaltma yeri var makinelerde oradaki suyu boşaltın bi
asli63 Peki birşey daha sormak istiyorum eski lekeler için ne kullanabilirim evde yazlıkları kaldırmayı düşünüyorum ama renkli tişörtler de hep bi leke var nasıl çıkar 🫠 Prenses_isabella lAmMelodi _Goktugunannesi__ iki_prensesannesi aleksandralarossa
asli63 iki_prensesannesi beyazları temiz yapıyorum düz beyaz olanlara çamaşır suyu ekleyip yıkıyorum , Ama renkliler 60 da yine çıkmıyor hangi program uygun olur bilmiyorum ki
Prenses_isabella asli63 Önce durulamada deterjansız yıkayın kıyafetlerinizi. Sonrada deterjanı ekleyip yıkayacağınız programda yıkayın. Bende bunu yeni öğrendim mis gibi yapıyor.
_Goktugunannesi__ asli63 Ben renkli kıyafetlerin lekeleri için sıvı aspirin kullanıyorum 4 litrelik büyük kutuda deterjan kısmına göz kararı döküyorum mis
eesm asli63 bizim makinemizde öyleydi. Rezidansı bozulmuş meğer. Suyu ısıtıyor mu hiç kontrol ettiniz mi?