ddmshn Kızlar alt 2 ve üst 4 diş çıktı şimdide üstten 2 tane azı dişi çıktı önce alt dişleri 4 e tamamlaması gerekmiyormuydu.
ddmshn goktugharun patlatmış zaten bebeğiniz dişi artık agrı sancı olmaması lazım bizde iş patlatana kadar gerisi önemli değil sonra zaten yavaş yavaş çıkıyor dişin tamamı hiç hesaplamadım öyle ben
melisabllkya 5 ay 23 günlügüz alt köpek dişimiz patladi ilk olarak şimdi üst köpek dişimiz kabarmis oda ciksr bi kac güne 🤦♀️
Gizemlibirisi Benim oğlumun ilk üst azı dişleri çıktı iki yandan. Sonradan alttan iki çıktı.doktor bişey olmaz dedi
melisabllkya ddmshn biz sıra felan farketmedik bodoslamasina daldik nadirde olsa çikabiliyormus zaten benim cocugum da normal degil dişi mi normal olsun😂
ddmshn melisabllkya zaten benim cocugum da normal degil dişi mi normal olsun😂 😂😂 Bi sıkıntı olmasında tek sırasız çıksın