Karacayı bende onaylamıyorum kahve makinem Karaca valla aldığıma pişmanım. Ütü olarak phılıps azur kullanıyorum memnunum. Blenderda senelerdir benimle tek sıkıntı haznem çatladı hazne alacağım ama memnunum arzum markası mikro dalgayı anneme vermiştim samsungtu oda a101 e gelmişti. Hala kullanıyor 5 senedir,