birkizannesi-35 27 aylık kızım var ve Anaokulu Öğretmeniyim. O ortamları çok iyi bildiğim için bu aylarda vermeyi uygun bulmuyorum. Burada çok kişi vermiş vermeyi düşünüyor vs. ama 2 yaş bi bebeğin isteklerinin ertelenmesini doğru bulmuyorum. 2 yaş için kısa süreli ebeveynli oyun grupları çok daha güzel olabilir. Bol bol park zamanı keyifli olabilir. 2 yaş, bezli, kendisini ifade edemeyen bir bebeğin kalabalık kreş ortamında bulunması bana üzücü geliyor. Ortamı çok iyi biliyorum çünkü. Yemiyorsa “Bırak Yemesin” derler. Bezi ıslansa “Biraz beklesin” derler vs. Kurum ne kadar iyi olursa olsun 2 yaş bebek için bakım veren kişinin samimiyeti önemli.