Hanimlar size bir şey danışmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Bebeğim 25 günlük anne sütü artı mama olarak ilerliyoruz. Sütüm çok yoğun gelmiyor. Emdikten sonra mama da veriyorum bazen 60 bazen 90 cc hepsini içiyor. Ben de demek ki süt yetmiyor diye düşünüyorum. Şimdi her iki saatte bir emzirin deniliyor. O zaman her iki saatte bir mamada mi vermem gerekiyor.
Bir de mama yiyince çok mayışıyor. Kilo almasını istiyorum.