Merhabalar sevgili anneler.öğretmenim yarım gün çalışıyorum. Bebeğe bakabilecek bir akraba anne baba vs kimsemiz yok. Çalışan bir bakıcımız vardı maalesef sağlık sorunları nedeniyle artık çalışamıyorum. Okullar açıldığından beri bakıcı arıyorum ama bulamıyorum. Son çare kreş düşündüm. 20 aylık daha önce kreşe verem oldu mu süreç nasıl ilerledi. Tecrübesi olan annelerden yardım bekliyorum