Kızlar 6 ay 10 günlük bebegim. Ek gıdaya 1 aydır başladık. Başlarda güzel yiyordu. Dün haşlanmış yumurta ve labne karışımı verdim ve kustu. Bu 2. Kusması yine aynı yemeği verdiğimde oldu. Artık yemek yemiyor agzına kaşık soktugumda öksürüyor öğürüyor. Sadece meme emiyor. Ne yapmalıyım ? Düzelir mi? Çok stres oluyorum. Ek gıda çok zormuş 😔