Merhabalar herkese,
12 yaşındaki erkek kardeşim bizde kalıyordu kısa süreliğine ve grip oldu. Dün üşümeye başladığını fark etmiştim. Akşam boğazı acımaya başladı be şimdi yatak döşek yatıyor. 2 aylık bebeğim de var. Hem 12 yaşındaki çocuğa ilaç olarak ne verebilirim? En hızlı nasıl iyi edebilirim hem de 2 aylık bebeğimi nasıl koruyabilirim? Yardımcı olabilir misiniz? Ben de boğazım açıyor gibi hissediyorum. Psikolojik mi yoksa hasta mı oluyorum ben de bilemedim.