Safissssss herkes başka bir krem öneriyordur hangisini deniceksin bilmiyorum ama bir kez ıslak mendille silip kurulamadığım ve pudralamadığım için pişik olmuştu sudocrem dediler sürdüm işe yaramadı. Kuzenim şiddetle bir krem tavsiye edince onu aldım bir sürmeye bile etki etti, şimdi ek gıdaya geçince alerjiden pişik oldu yine sürdüm. Eti kopmuş gibiydi yavrumun onu da iyileştirdi yara kapandı sayılır. Sadece bezini değiştirirken temizledikten sonra hemen bağlama 5-10 dk hava alsın, hava da iyileştiriyor. Krem şu;
