Umutunannesi_ oğlum 1 yaşında henüz yürümüyor kış için herkes yürümüyor bot alma ev ayakkabısı al diyolar bende ayağı üşümesin bir numara büyük alırım seneyede giyer diyorum sizler aldınız mı hangi marka model bot önerirsiniz
Unicorn67 Umutunannesi_ 1 numara buyukte alsanız sneeye olmayabilir tabi sizin fikriniz . Benim bebeğimde henüz yürümüyor ama kış için bende vicco ilk adım ayakkabisi Alican klasik modellerden kısin zaten çok dışarıda cikilmiyor onlar hem yaz hem kış giyilir diye düşünüyorum
Xname Umutunannesi_ vicconun notunu aldım ilk adım ayakkabısı değil normal bot aldım bir sürü modelide var gayet iyi şuan ilk adım ayakkabısı hiç almadım direk normal ayakkabı giydirdim
Umutunannesi_ Unicorn67 vicco bende düşünmüştüm de ayağı üşürse diye emin olamadım bende bilmiyorum ne alacagimi☺️
MetGok https://www.trendyol.com/merli-rose/stride-pelus-suet-ilk-adim-bot-haki-p-764020351?channelId=1&adjust_t=mk12x3o_m4o2h83&adjust_tracker_limit=999999999&utm_source=share&utm_medium=product_free&link_contentid=764020351&utm_campaign=764020351&adjust_campaign=product_free Bakın böyle bişey alın çok güzel. Bende 21 aylık oğluma çizme bakıyorum