Caglafalan Kızlar kızım 16 aylık. Mama için sürekli su kaynatıp ılıştırıp termosa koyuyorum doğduğundan beri kaynatıyorum. Sizce artık su sebilinin sıcak kısmından direk doldurup ılıtarak yapsam olur mu mamayı yoksa kaynatmam şart mı? İçme suyu kullanıyorum
Pinrrr Caglafalan valla kuzenim artık bebek büyümüş diye içme suyuyla direk yapiyo biseyde olmuyo ama bilemem
moommyyy Caglafalan ben doktora sordum bunu içme suyunu kaynatmaya gerek yok direkt verebilirsin dedi. Dışarda falan içme suyuyla yapıyorum mamayı
Caglafalan Minikkuzum1999 içme suyunu kaynatınca değerleri kayboluyormuş sanırım o kafamı karıştırdı yani doktor su olarak verdiğimde kaynatmamam gerektiğini söyledi. Mama içinde öyle midir diye düşündüm sormak aklıma gelmedi kontrolümüzede çok var daha
Cilekbiskuvi Caglafalan Yaşına doğru braktim o zamandan beri kaynatmiyorum. Ben hazır su kullanıyorum ama.