Arkadaşlar merhaba,
Bebeğim kontrolu için hastaneye gittiğinizde 5 gün sarılık degeri 14 çıktı. Doktor yatış gerekmez dedi ama gel topuk kanı alalım tekrar dedi. Biz gidemedik eşimden ötürü . Şimdi 17 gün oldu bebek daha iyi kendine geldi toparladi biraz ama hafif yine sarı gözlerde sarı. Siz nasıl yaptınız sizinki ne zaman geçti ?