ezguscom Prensesannesi___ bizim de başımıza gelmişti doktorumuz şırıngayla su dökmemizi istedi çıktı sizde öyle yapın. Hala öyle yaparız
prensesinannesi41 Prensesannesi___ benim bebeğimin gözüne kirpik çapak giriyor bazen 2 aylık ama asla dokunmuyorum mikrop kapar diye kendi kendine gidiyor sonra ama tabi bu konuda fikri olan varsa söylesin bende yaparım burda kalayım da okuyayım