serifes ne kadar sağlıklı bir yöntem tartışılır ama aynı durumu yaşamış biri olarak infatrini mamayı pirinç unu ile muhallebi kıvamına getirerek yedirdim bir süre. Ama sonra ondan da bıktı. Sonra farklı bir doktor tavsiyesi ile 4 öğün vermeye başladık. Sabah bebe bisküvili mama, öğlen etli sebze yemeği, sonra yoğurt en son uyurken kaşık mama. Her öğün arası en az 3-4 saat bırakıyorduk ve kaşığa ağzını açmayan çocuk sabırsızlıkla yemek gelmesini bekliyordu. Biz de tam 6 aylıkken bu bahsettiğim düzene geçtik ve o doktordan allah razı olsun. O düzenle bir süre kilo almadı ama iştahı açıldı 7 aylıkken ilk kez biberon tutarak mama içmeye başladı