helenistikbazalika Kızlar 38 beden etiketi bile üstünde 0 hiç giyemedim yırtmaçlı pul payetli inanılmaz beğenerek aldım ablamın düğünü için ama hamile olup kilo aldığım için giymek nasip olmadı o yüzden satıyorum.
helenistikbazalika Sadece 1 kere giyinip dolaba kaldırdığım bir çok abiyemde mevcut ilginenler olursa onlarıda çok uygun fiyattan satmak istiyorum
ikrasmommyy Benimde nişan elbisem var sadece 2 saat tek giydim sonra bedeni olmayınca giyemedim çok severek almıştım ciddi alıcı olursa yarı fiyatına veririm ❤️