ozdenaslan
Merhaba ☀️ kızımın beşiği ve alt açma ünitesini satmak istiyorum. Wellgro go with me bej beşik hakkında her türlü bilgi Google’da yer alıyor. Biz beymenden almıştık. Seyahate uygun, bagaja sığıyor, çantası mevcut, katlanıyor, sallanabiliyor, ayakları sabitleniyor. Sinekliği var. Bizim kedimiz var bebeğim eve ilk geldiğinde sineklikle kullanmıştık. Hiçbir parçası eksik değil. Oldukça iyi durumda. Alt açma ünitesi de Ikea’nın klasik modeli. Ünite, alt açma altılığı ve onun havlu kılıfı var. Beşik 1.750 alt açma ünitesi için de 800 tl düşündük. Her ikisi de sıfır gibi. Öncelikle Ankara’dan alıcı olursa çok seviniriz. Böylece elden teslim alınabilir.