Tesla123 bir adet küvet ve file ile ilk 6 ay tek basima yikadim hep sonra buyuyüp hareketlendi oturmaya da baslayinca önden açılan bebek banyo oturagi aldim suan 1.5yasinda hala onu kullaniyorum. Aşırı kullanisti kaydi düştü derdi de yok mis gibi yika tek başına. Misafirlikte,uzak mesafelerde falan da hep mama sandalyesi niyetine oturagi koydum posete goturdum. Gittiğm her yere tatile bile goturdum.