Kızlar bebeklerinizi nasıl yıkıyorsunuz? Bizim gece uyku rutinlerimizden biri banyo. Kızım suyla oynamayı çok seviyor ve bizim banyonun lavabosu da epey büyük. İçine oturtup su ile oynarken yıkıyorum ama su çok dökülüyor o şekilde. Ben de normal bebek küveti alıp içerisine oturtarak yıkayayım diye düşünüyorum. Şu an 8 buçuk aylık. O küvetlerin içine ne kadar süre oturabilir? Katlanabilir almıştık ilk aylarında kullandık sonra kardeşime verdim geri istemeyemem o da doğum yaptı :) bu şekilde kullanan var mı küvetleri almak mantıklı mı?