beyzamustafaayla Sezeryan olalı 5 gün oluyor hala dikiş yerim çok sert ve şiş durumda doktor normal diyor ama çok ağrım var
cicekcimm beyzamustafaayla ben olalı 6 ay oluyor ve hala ağrım az da olsa devam ediyor. Sürekli temiz tut iyi bak sezeryan yerine çok çok şiddetli olursa ağrın mutlaka farklı bir doktora danış bu arada o sertlik çok normal iç dikişlerden ötürü öyle
suheyla92 beyzamustafaayla sezeryan yeri biraz gec iyileşiyor ben dogum yapali 6 ay oldu gecen yine aciyodu bi baktim iltihaplanmis sivilce gibi sismis onceden de olmustu verdigi kremleri sürdüm gecti ama yine tekrarlayacagina eminim malesef