Hanımlar merhaba, emzirmeyi sonlandırıyorum 3. Gün bugün. Göğsüm çok kötü oldu dün gece acile gittim. Ağrı kesici yazdı ve kadın doğum doktoruna görün dedi. İnternette bakıyorum genel cerrahi diyor, kadın doğum ne alâka onu anlamadım. Siz hangi bölüme muayene oldunuz?