tugba_35 5 buçuk aylıkken başladık biz de tadımlara, 3 gün kuralı ile gittik. Sırasıyla kabak, havuç, bal kabağı, patates, avokado, brokoli, taze fasulye gibi sebzeler verdim. Buharda pişirip cam rendede iyice ezdim. Sulu olsun püre kıvamı kazansın diye biraz zeytinyağı ya da mamasından koyabilirsin dedi doktor. Sonra tam 6. aya yoğurtla başladık. Çok şükür alerjimiz çıkmayınca yoğurda, meyveleri 2 gün tadımla sade şekilde bir de yoğurtla tattırdım. Elma, armut, şeftali, erik, muz… gibi. 6 buçuk aylıkken şimdi kahvaltı ve akşam üstü öğünü var. Benim bebeğim de sadece mama alan bebek, hipp in 5 tahıllı kaşık maması ve bisküvisini önerdi doktor. Yumurta denedik süreçte. Öğleden sonra da çorbalardan içiyor artık 🤲🏻 bebek tarhanası, yayla çorbası içebiliyor. 🤲🏻