tursihan Merhaba mamayı buzdolabına koyuyorum ben doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Siz nasıl muhafaza ediyorsunuz? Bir de 3 hafta ömrü varmış yeni öğrendim ama bir ay kadar tükettiğimiz bile oldu
suheyla92 tursihan oyle yaziyor ama ben 1 ay kullaniyorum yazin dolapta tutuyordum simdi tezgahta duruyor artik hava asiri sicak değil buzdolabına gerek yok diye düşünüyorum
Metesmom tursihan serin ve kuru bir yerde tutun buzdolabında değil ve kutudaki talimata uyun, süresi dolunca artarsa atmanız gerekir.
sezerckmom tursihan oğlumun giysi dolabına koyuyorum 😂 acmadigin sürece bişey olmaz ama açarsan üç hafta kullanılması lazm