elifozkan Bebeğim dün gece gaz sancısından bayılmak üzereydi o kadar cok ağladı kendinden geçti yavrum. Lütfen ama lütfen bebeğinize iyi gelen mama/damla önerisi yapın denemek istiyorum bebelac gold kullanıyorum o mu gaz yapıyor anlamıyorum
nebahaat Mama daha geç sindirildiği için gaz yapıyor ,yıkayın sırtına karnına masaj yapın altını açınca bi süre açık kalsın rahatlasın bebeğiniz.Benimde bebeğim 24 günlük bu arada aynı gün doğurmuşuz