balkay Kızlar bebeğim 8 aylık , ek gıda yemiyor. Sadece sütümü içmek istiyor,sütüm de çok elhamdülillah yetiyor ama ek gıda için baya geç kaldık. Ne yapmalıyım normal mi bu durum?
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU balkay normal değil 9. Aydan sonra ana öğünü katı gıda olmalı anne sütü ara öğün niyetine sadece uyku öncesi vs vermelisiniz. Bir an önce katı gıdaya alıştırsanız iyi olur