minem3428 Bebeğim sudocrem yedi altını almıştım dalgınlığıma gelmiş koltuğa koymuşum kızımda ben odaya gitmiştim geldiğimde kremin ağzı açık her yer krem olmuştu ağzında da vardı ne yapmam lazım
dertlikaval minem3428 benimki de yemişti ama öyle çok değil iyice ağzını çalkalayın su içirin bir şey olacağını sanmıyorum aşırı yemediyse
minem3428 dertlikaval yok o kadar yediğini düşünmüyorum 3 dk oldu gitti geldim daha çok her yeri sıvazlıyordu oyun yapıodu büyük ihtimalle tadını beğenmeemiş devam etmemiş