Merhaba hanımlar oğlum 8 ekimde 1 yaşına girecek inşallah. Doğdu doğalı hiç bir şekilde parti kutlama yapmadım yani ne mevlüt okuttum ne dişi çıktı falan filan.. Tüm hevesimi doğum gününe bıraktım. Süslemeler sipariş verdim geldi pastasını 1 gün önceden sipariş vericez gelicek. Size şimdi sorum şu?
-Bugünden itibaren kurabiye, etli yaprak sarması, poğaça falan yapıp buzluğa atsam 8 ekimde çıkarsam birşey olur mu? Yani bekliyicek bozulma olur mu? Bu kadar süre buzlukta bekleten oldu mu? Yada 1 gün önceden mi hepsini yapmalıyım? Sizler nasıl yaptınız ☺️