rkyyyy 34.5 prematüre doğan bebeğim Şuan 5.5 aylık ve başını geç tuttu. Kucağa alırken veya yere bastırınca göğsü öne yığılıyor. Mr çekildi sonuç bekliyoruz. Hipotini tanısı konulanlar tedavi süreciniz nasıl ilerledi. Önerdiğiniz çocuk nörolog var mı ?
umut571_ rkyyyy iyi aksamlar ablacım Şuan benim yegenimde yedi aylık olacak hala başını dik tutamiyor surunmuyor.sizde durum nasıl oldu.nasil bir yol izlediniz
Nevnev Benim kız şu ara desteksiz oturmaya başladı ama başını öne bırakıyor ara ara tam tanı nasıl kondu dr önem vermedi bizimkine
PdEsila Benim bebeğim 1 aylık hiç başını kaldıramıyor. Yüzüstü yatırıldığında, doktor bi ara şüphelendi başka sebeplerde vardı. ama şu an olmayabilir dedi. Doktor eşimin arkadaşı. Peki bebekleriniz ne zaman yürümeye konuşmaya başladı
rkyyyy umut571_ iyi akşamlar çocuk doktoru çocuk nörolojiye yönlendirdi. Önce yeşil listeye atıyorlar yan daldan randevu alabilmek için sonra çocuk nöroloji randevusu alıyorsunuz. Mr çekildi temiz çıktı. Evet biraz geri ama zamanla toparlar dedi yüzükoyun bırakmayı tavsiye etti. Vücudunda yaptıracağım birkaç hareket gösterdi. Şuan 7 aylık oldu ve baya düzelme oldu.siz de bekletmeden çocuk nörolojiye götürün