SweetMom__ çok zor geçiyor ek gıdaya yeni başladık sürekli ağlıyor hiç yemiyor stresli stresli uyandım havada bozuk bende inşallah güzel geçer gün. Bu arada aynı babynestten bende de var 9 aylıkken hala rahat yayabiliyor mu tahminen ne kadar daha kullanılır sizce