doga112 Başlandı mı ana nan na 😅artık oğlum anaaaaa diye seslenmeye başladı bana. Dün de ateşi çıktı okul başlar başlamaz hastalıklar başladı, hastane tıklım tıklım. Dikkat edelim kızlar.
MiracAlpinveUmutunAnnesi doga112 Alışma süreci oldu ya perşembe cuma günü perşembe sabahı stresten ateşlendi benimki 😂 Büyük A küçük a birde 1 yapmayı öğrendiler. N harfi sırada yarın geçerler diye düşünüyorum
kuzeyimoglum doga112 arkadaşlarımdan o kadar çok tenefüsler de kavga eden çocuk diyorum ki. Kapıda veliler birbirine laf atmaya başlamış bile. Bir tanesi diyor ki A harfini yapamadığına daha üzülemedim fırsatım olmadı. Bu olaylar dan. Acaba bana mı denk geldi kızlar
merveidilakcay doga112 bizde N harfine geçtik ödev yaparken kizima ne ne diyordum videoyu Bi açtım nı nı dedirtiyor soruyorum kizima bu ne harfi diyorum o da bana N harfi anne diyor gülmekten yarıldım 😊
doga112 MiracAlpinveUmutunAnnesi geçmiş olsun aslında kreş anaokulu derken bizimki başta severek gitti ama şimdi ödev deyince stres oluyor hiç yapmak istemiyor
doga112 kuzeyimoglum kendi sınıfında öyle kavga yok ama üst sınıflar yapıyormuş yürürken ile itekleyip düşürüyorlarmış bir de lojman içinde okul hepsi asker çocuğu. Allah ıslah etsin hepsinide. Bizim oğlana öyle birşey yapmadılar ama diğer çocuklara yapıyorlar ya