Merhaba kızlar ben pişik kremi olarak mustela kullanıyordum ama bebeğim çok pişik oldu sonra bepanthane geçmek istedim eşim internetten 2 paket aldı onu kullanmaya başlayınca geçti. 2. Pakete geçtiğimde elimde ki ürünün bepanthane değilde PROpanthol olduğunu fark ettim internette arattığımda bepanthane diye arattığında çöküyor ve ambalajı birebir aynı bepanthane ile resmen sahtekatlık yani. Bu krem bebeğime iyi geldi pişiği geçti ve birdaha olmadı. Ama içeriğinde neler var zararlı kimyasal var mi diye çok tedirgin oldum. Sizde aynı durumu yaşayan var mi? Yada kullanan falan var mı?????