17 aylık kızım artık memeyi bırakmadan gündüzü getirmeye başladı 3 aylık kızım olmasa sorun değil sabrederdim ama gece hep bi kriz
Bu gece vermedim hiç susmadan bi saat ağladı kucakta gezdirdim kendini yerlere attı beni yırttı en son çarşafta sallayıp uyuttuk
Düzelirmi sizce var mu şöyle yaparsan daha rahat olur dediğiniz