Günaydın kızlar bitmeyen regli şikayetiyle gittim doktorum yumurtalık kisti ve rahim imcelmem olduğunu söyledi klomen ve pylo ile başlayan ilaç verdi bugün 6.gunumdeyim kırmızı akimti ve kanamam bitti ama beyaz su gibi akinti geliyor kokusuz renksiz bildiğiniz su kontrolume 3 gün var bu normal midir ilaç kaynaklı mi