betul27 uyku eğiminden Önce uyanıp uyanıp emip devam ediyordu. Eğitimle kendi kendine uyumayı öğrendi geceleri de uykusunda besliyordum. Büyüdükçe önce teke düşürdüm sonra doktoruma da sorarak geceyi tamamen kestim. Emerek uyuyor sanırım bebeğiniz önce başka türlü uyumayı öğrenmeli. Açlıktan ziyade uyumak için emiyordur diye düşünüyorum