annesiveo 9 aylık oğlum sanırım hasta oluyor ya da oldu hırıltılı solunumu var burnu akıyo biraz ve ara süre öksürüyor dha fazla ilerlememesi için önerebileceğiniz şeyler var mı acaba
defnemiraybebek annesiveo burnunu sürekli temizle açık olsun Serum fizyolojik ile hava tutabilirsin ibirumin davrana elinde onu da verebilirsin