ufukbebek sibelcik Aynı marka gaz damlası değil ama başka marka gaz damlası kullanıyorum bizimkisi de 2 aylık ve tok karnına verince kustu bende o yüzden aç karnına veriyorum yedirme işlemini de bir 10 dk sonra yapıyorum sizde öyle deneyin isterseniz